Kövess minket:

Összes esemény ›

Hírek / Aktualitások
Összes hír ›
Főoldal / Pályázatok / 2019-1-HU01-KA102-060566 / Máltai csoport: 2019.09.02 - 2019.09.08

Máltai csoport: 2019.09.02 - 2019.09.08, Második munkahetünk

Az előzőhöz képest sokkal jobban kezdődött a hét. Ismerős arcok a munkahelyen, megszokott reggeli rutin, valamint a közlekedés is kezd megszokottá válni (amennyire a kimaradó, késő járatok megszokhatóak).
A hétfői nap nem tartogatott számunkra meglepetéseket: mindenki elindult a munkahelyére, sikeresen felszállt a buszra és meg is érkezett a számára kijelölt buszmegállóba (a buszozás lényege, hogy mindig fél órával a busz érkezése előtt odaérj, különben az összes busz elmegy előtted, ezt tapasztalatból mondom). A nap valaki számára gyorsan, valakinek pedig lassabban telt el.

A keddi napon a tanárnő elkezdte bejárni a munkahelyeinket. Először Bella és Viki munkahelyén tett látogatást Mostában, egy ingatlanügynökségen. Szerdán Dávidnál volt, aki egy családi tulajdonban lévő magánnyomdában dolgozik egy furcsa nevű városkában. Csütörtökön Attilát és Dominikot kísérte el. A fiúk aznap már javában a szeptember 8-i ünnepségre készültek, mivel ez Málta legnagyobb nemzeti ünnepe, Victory Day. A hét utolsó munkanapján Alex következett, aki Málta legnagyobb, legmodernebb és legmenőbb szupermarketében photoshopozik és segít a webshop szerkesztésében, mivel a Greens Supermarket az egész szigetre házhoz szállít.
A hétvége első napján hajóval mentünk Gozóra és Comino szigetére. A másfél órás hajóút alatt láttunk nagyon sok medúzát és halat. Amikor megérkeztünk Gozo szigetére, felszálltunk egy hop on-hop off buszra, amivel körbejártuk a szigetet audio guide segítségével. Utána visszaszállingóztunk a hajóra, ami elvitt minket a közeli Cominóra. Ott Málta egyik legszebb és leghíresebb helyén a Blue Lagoonban fürödtünk egy keveset. Ezután újabb másfél órás hajóút következett, vissza Máltára. Vasárnap délelőtt megnéztük Dominikot és Attilát a Saluting Batteryben, ahol a fiúk nagyon ügyesen szerepeltek az ünnepségen. Fotózkodtunk velük, valamint a többi katonával is csináltunk képeket. Egy órakor elindultunk a busszal Sliemába, ahol egy hajóra felszállva körbeutaztunk két öblöt. Kilencven perc múlva visszaérkeztünk a kikötőbe, és nagy örömünkre szabadidőt kaptunk.
A jól sikerült hétvége után sokunk fejében kezdett még erősebbé válni az a gondolat, hogy nem nagyon akarunk hazamenni.