Kövess minket:
Eseménynaptár
2024. május
H
K
Sz
CS
P
Szo
V
 
 
1
2
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Összes esemény ›

Hírek / Aktualitások
Összes hír ›
Főoldal / Pályázatok / GINOP-6.2.3-17-2017-00038 / Kompetencia alapú képzésekhez kidolgozott és átvett tananyagok

Kompetencia alapú képzésekhez kidolgozott és átvett tananyagok

A kompetencia alapú képzéshez kidolgozott új tananyag során megvalósított tananyagfejlesztés a következő területeket érintette:

  1. KRESZ OKTATÁSA

A tananyagfejlesztés megvalósítása során a közlekedés alapvető szabályainak elsajátítását segítjük a középiskolában, megkönnyítve ezáltal a B kategóriás jogosítvány megszerzését.

A fejlesztés kiemelt célja a közlekedési kultúra javítása.

A tananyag heti 2 órában valósul meg, ami éves szinten 72 órát jelent, a tananyag 3 fő részre tagolódik:

  1. CISCO

A CISCO CCNA Routing & Switching,Bevezetés a hálózatok világába és a Forgalomirányítási és kapcsolási alapok fejezeteihez készített ellenőrző teszt feladatsorok lehetőséget biztosítanak a az online felületen történő megoldásra.

A tananyagfejlesztés kiemelt célja a Hálózati ismeretek I. (CISCO) tantárgy fejezeteinek kimeneti mérésének megvalósítása, egységessé tétele.

A fejlesztés során létrejött a TESZTELEK nevű alkalmazás, amelynek adatbázisa folyamatosan bővül.

A kompetencia alapú képzéshez kidolgozott módszertani fejlesztés két területen jelent meg az intézményben, amelyek a gyakorlati megvalósulás során szorosan összekapcsolódtak az oktatás folyamatában. Ennek magyarázata:

A szövegértési kompetencia szinte valamennyi kulcskompetencia és műveltségterület fejlesztéséhez szükséges, ezen kívül a szövegértés és a szövegalkotás képessége, tágabban a kommunikációs képességek, meghatározó módon befolyásolják az iskolai mellett a munkaerő -piaci és a társadalmi érvényesülését, sikerességét, az egyén elégedettségét, önbecsülését.

A módszertani fejlesztések célja a lemorzsolódás csökkentése, minimalizálása, hogy a nálunk tanuló diákokat minden módon segítsük abban, hogy az általuk választott képzést be tudják fejezni, számukra a munkaerő piacon értékkel bíró végzettséget biztosítsunk.

Minden rendelkezésünkre álló módszerrel próbáljuk megakadályozni a korai iskola elhagyást.

A két módszertani fejlesztés:

  1. Szövegértési kompetencia fejlesztése
  2. Az irodalom és a magyar nyelv tantárgy komplex oktatásának lehetőségei a szövegértés és a szövegalkotás tükrében

 

Mellékletek:

 

  
  
© 2019 Tolna Vármegyei Szakképzési Centrum / Minden Jog Fenntartva